Cost of War
Harold bersemuka dengan Hardrada dalam pertempuran dan menang, namun dia kehilangan adik kesayangan, Tostig. William mengorbankan Fitz, demi mendapatkan kapal untuk pencerobohannya. Kedua-dua lelaki hilang segalanya dan yang tinggal hanya takhta England.