So Be It
Para Earl menawan England, menyelamatkan Edith dan melemahkan Raja Edward. Lady Emma menawarkan takhta kepada Raja Hardrada. Edward membunuh Lady Emma dan menamakan William sebagai pengganti. Harold bersumpah atas kematian Godwin untuk menaiki takhta.