Brothers
Selepas Harold gagal menyelamatkan Edith, dia membentuk pakatan antara Wessex dengan Mercia dan Northumbria. William meminta bantuan Norman apabila ketegangan meningkat dengan Raja Henry. Harold memujuk ayahnya menamakannya Earl of Wessex, bukannya Sweyn.