Galaxy Jest
Joker diculik ke angkasa lepas oleh Mongul untuk menghiburkan tentera Mongul ini. Melainkan jika Justice League boleh menangkap semula beliau secepat mungkin, bom gas Joker akan merebak dalam Gotham dan akan mengancam bandar tersebut.