Mxy's Mix-Up
Apabila Justice League cuba untuk melindungi United Nation dari tentera gorila Grodd, Mr. Mxyptlk muncul dari dimensi kelima dan fikir ia menyeronokkan untuk meletakkan setiap otak wira-wira 'ke dalam badan wira lain .