Field Trip
Sekumpulan wira-wira remaja sedang dibawa melawat sekitar Fortress of Solitude, apabila mereka secara tidak sengaja menyebabkan projektor zon , memerangkap Superman dan membebaskan tiga penjenayah Krypton.