The Trouble with Truth
JLA mendapati mereka mungkin akan kehilangan Woman Wonder apabila dewi Athena datang ke bumi dengan tawaran yang sukar Diana tolak - mengisi jawatan sebagai Dewi Kebenaran di Mt. Olympus.