Our Sense Of Adventure
Sertai cef peribadi dan jurugambar Kevin Lee dalam perjalanan penemuan cili. Dia bertemu dengan orang yang memberi inspirasi. Dengan ramuan sederhana ini, dia meneroka cara-cara luar biasa untuk menggunakan cili.