Our Chilli Legacy
Apa yang cili beritahu kita tentang masa lalu kita? Chef persendirian yang berani, Kevin Lee, terkejut apabila dia mendapati mengapa sesetengah budaya mempunyai kaitan yang mendalam dengan cili.