Far From Home
Sid dan Shanky mengembara melalui rupa bumi yang mencabar untuk melawan oksigen rendah dan suhu melampau tanpa komunikasi atau navigasi untuk mendapatkan bantuan. Mereka menggunakan naluri untuk mencari jalan kembali ke kawasan bertamadun.