Beware of the Bears!
Sid dan Shanky meneruskan perjalanan melalui Himalaya untuk sampai ke destinasi seterusnya. Memandu melalui salah satu jalan paling berbahaya di dunia, mereka melalui laluan yang dihanyutkan glasier cair dan menavigasi jambatan sempit.