I Want To Go Home!
Sid dan Shanky penat, tetapi perlu terus bergerak. Mereka berehat di sebuah air terjun yang menakjubkan dan percaya bahawa yang terburuk sudah berlalu. Namun, mereka menemui bahawa mereka perlu menghadapi sebuah glasier untuk pulang.