Off to College in Lubbock
Pasangan ini ingin beli rumah untuk anak-anak yang lanjutkan pelajaran di Lubbock, Texas. Mereka mahu rumah ladang lama yang perlu diubahsuai untuk tingkatkan nilai jualan semula, tetapi anak-anak mereka lebih suka rumah baharu yang tidak perlu dibaiki.