Living the Los Angeles Dream
Sebuah keluarga perlukan rumah dengan lebih banyak ruang untuk mereka dan anak kecil mereka, tetapi harganya mahal di Los Angeles. Salah seorangnya pereka dalaman dan mahu rumah baik pulih dengan tarikan vintaj, dan seorang lagi lebih suka pilihan moden.