Searching for Forever in Savannah
Pembeli kali pertama mencari rumah yang boleh mereka diami bersama keluarga muda mereka di Savannah, Georgia. Si suami mahu rumah pembaikan lengkap, tetapi si isteri berpendapat bahawa rumah yang lebih praktikal dan sedia untuk pindah masuk lebih baik.