Character vs. Modern in Arizona
Pasangan ini ingin membeli rumah pertama mereka di Arizona. Dia mahu rumah yang lebih lama dan bertekad untuk kekal dalam peruntukannya, tetapi pasangannya tidak kisah membelanjakan lebih banyak untuk mendapatkan rumah yang lebih moden.