Follow Your Goosebumps
Pasangan ini baru mewarisi rumah milik ibu bapanya, dan mereka kini tinggal di rumah sebelah, jadi mereka perlu memutuskan rumah yang akan mereka simpan dan ubahsuai. Mereka amat sukakan kedua-dua rumah, tetapi gerak hati membawa kepada keputusan mereka.