Sisters Know Best
Seorang wanita muda ingin beli rumah pertama di Laurel tempat dia dan enam adiknya dibesarkan, dan dia mahu tempat mereka semua boleh berkumpul untuk malam wain! Ben dan Erin membantunya ubah rumah hambar jadi tempat percutian moden untuk melayan tetamu.