Shug and Spice
Satu pasangan tinggal di sebuah rumah yang pernah menjadi milik neneknya, dan dengan keluarga besar yang sering melawat, mereka bersedia untuk membuat peningkatan besar. Ben dan Erin memperluaskan rumah ini dengan menambah bilik mandi tambahan.