Do You Believe in Bradgic?
Kawan Erin dan bekas rakan kugirannya baru-baru ini bercerai dan perlu membuat permulaan baru di rumah lamanya. Ben dan Erin ubah rumah bujang menjadi rumah bergaya impiannya, dan mereka juga ingin satukan kembali kugiran itu!