Coastal Home with Costly Surprises
Pasangan Connecticut jatuh cinta di Bandar Raya New York, tetapi dengan haiwan peliharaan dan bayi yang baru lahir memenuhkan apartmen Time Square mereka, sudah tiba masanya untuk kembali ke utara. Joe dan Noel membimbing mereka melihat dua rumah.