Basement Hidden Horrors
Dengan latar belakang pembinaan dan peka akan keselamatan, inspektor rumah Joe Mazza tidak membiarkan sesiapa berpindah ke hartanah yang berisiko. Bersama dengan pereka Noel Gatts, Joe membantu keluarga mencari dan mengubahsuai rumah sempurna dan selamat.