This Mold House
Sebuah keluarga menyangka mereka dah temui rumah yang sesuai sehinggalah isu pemeriksaan menyebabkan mereka terlebih bajet. Bagi mengelak kesilapan lain, mereka meminta bantuan Joe dan Noel untuk mencari rumah tanpa kejutan yang mahal.