Fixing a Troublesome Tudor
Dua pengantin baru yang bersedia untuk membeli rumah berkongsi minat terhadap rumah Tudor, tetapi gaya reka bentuk dengan penyelenggaraan tinggi itu memerlukan beberapa pembaikan berkos tinggi. Joe dan Noel tampil untuk membantu mereka.