Casa Blanca
Lebih dari dua tahun lalu, Galey menyelesaikan pengubahsuaian untuk pasangan merangkumi semua ruang bersama mereka. Sekarang mereka mempunyai dua anak, jadi Galey dan pasukannya kembali untuk menangani bilik anak-anak mereka, bilik tidur dan pejabat.