Served With Love
Seorang cef dan usahawan telah bekerja sepanjang hidupnya untuk membeli rumah impiannya, tetapi dia benci reka bentuknya dan tempat istirahatnya telah menjadi mimpi ngeri. Galey dan pasukannya mengubah rumahnya yang sejuk dan usang menjadi oasis hangat.