Dan Cave
Seorang bapa tunggal akan tinggal sendirian dan mahu mengubah rumah keluarga tiga tingkatnya menjadi rumah bujang impiannya. Galey boleh melihat potensi dan mahu mengubah rumahnya daripada membosankan kepada hebat dalam hanya tiga hari.