Order in the Court
Pasangan yang sibuk dengan anak-anak kecil menukar garaj mereka menjadi bilik tidur utama, tetapi mereka masih tidak cukup ruang. Galey dan pasukannya diuji untuk memberikan penyelesaian kreatif untuk memaksimumkan pelan lantai keluarga ini.