Tales of Trang’s Roasted Pork
Ko Kae mewarisi resipi berabad-abad untuk daging khinzir panggang daripada nenek moyangnya, dan Ko Tin mempelajari rahsia campuran rempah kuno. Bersama-sama, mereka berusaha menjadikan daging khinzir panggang mereka sebagai hidangan ikonik di rantau ini.