JOK One Table
Jok mengambil bidang masakan untuk mengatasi cabaran peribadi dan akhirnya memiliki sebuah restoran yang berjaya di rumahnya dengan hanya satu meja. Berhasrat mewariskan restoran itu kepada anaknya, Jok mahu dia meneruskan tradisi keluarga.