The Last Flame of Bamboo Sticky Rice
Mak Cik Tid memasak pulut buluh menggunakan kaedah tradisional. Di sebalik pemodenan, dia tetap teguh dalam pendekatan kuno. Baginya, memasak bukan hanya untuk menjana wang tetapi juga mengenai hubungan yang tulus dengan asal-usulnya.