Thawing Out on Oahu
Keluarga berempat yang muak dengan salji di Colorado mahu berpindah ke iklim yang lebih hangat di Oahu. Mereka mencari rumah berhampiran pantai dengan halaman yang mudah dipelihara, tetapi memerlukan ruang untuk remaja mereka yang sedang membesar.