Moving Closer to Family on Kauai
Keluarga Texas yang suka aktiviti luar dan kehidupan pulau santai berpindah ke Kauai untuk lebih dekat dengan datuk dan nenek. Mereka cari rumah yang cukup besar dengan halaman besar untuk anak-anak, tetapi hartanah juga mestilah dekat dengan pantai.