Leaving Silicon Valley for Sunny Maui
Pasangan Silicon Valley, California, berpindah ke Maui yang indah untuk lari daripada gaya hidup mereka yang sibuk. Dengan anak-anak perempuan mereka pergi ke kolej, mereka mencari rumah baru di syurga yang sama tempat mereka berkahwin.