Selling it All for a Move to Maui
Satu keluarga berlima telah jual gimnasium mereka di Arizona dan bersedia untuk lebih banyak masa di syurga dengan rumah siap di pulau Maui. Si isteri mahukan dapur putih impiannya sementara si suami memerlukan hartanah dengan banyak tanah.