The Evil Puppet Twins
Apabila seorang lelaki muda menemui dua boneka yang dirasuk tersembunyi di dalam rumah datuknya yang telah mati, dia terdorong ke dalam pertempuran mimpi ngeri melawan kuasa ghaib mereka.