The Stone Face
Semasa bekerja di rumah agam pengumpul seni yang kaya, seorang lelaki muda menjumpai ukiran batu purba dengan kuasa ghaib yang membawanya ke dalam mimpi ngeri yang mengerikan dan berhalusinasi.