The Cursed Brothel Bed
Dalam keadaan terdesak memerlukan wang untuk membayar rawatan perubatan anaknya, seorang ibu tunggal melacur di rumah pelacuran sah. Apabila hantu pembunuh mula mengintainya, dia mesti membongkar misteri sebelum dia menjadi mangsa entiti seterusnya.