Camp Cooks & Celebrations
Rakan dan keluarga Guy Fieri menamatkan pengembaraan Appalachia mereka dengan cendawan gourmet, lawatan kilang alat memasak besi tuang dan pelajaran memasak untuk lemur. Kemudian, mereka makan seluruh khinzir untuk menutup kembara mereka yang hebat.