Flavortown and Family Fun
Guy Fieri dan kru karavannya berhenti di Pusat Bandar Flavortown untuk nachos dan oasis minuman tiki. Kemudian, mereka makan ayam goreng dan roti kayu manis di Dollywood, menemui pisau buatan tangan dan memulakan pertandingan boling keluarga.