Food Trucks & Fast Cars
Guy Fieri dan karavannya memulakan perjalanan epik melalui Appalachia dengan pertandingan ais krim di kilang tenusu dan pertandingan piza perkhemahan. Terdapat trak makanan menakjubkan, perjalanan kembali ke Old West dan perlumbaan dengan Corvette.