Ketchup and Clay
Kilang India menunjukkan pembuatan sos tomato, trak tugas berat dan kasut kulit yang lasak. Sementara itu, seorang pengeluar di Jharkhand menunjukkan kraf pembuatan tembikar tanah liat Ramgarh tradisional.