Backpacks and Bikers
Kilang India menunjukkan pembuatan tablet pencernaan yang lazat, beg galas komputer riba dan topi keledar yang penting untuk keselamatan penunggang basikal. Sementara itu, satu pengeluar menunjukkan kraf tradisional Mata ni Pachedi.