Snacks and Saris
Kilang India mempamerkan pembuatan biskut glukosa kegemaran negara, traktor berkuasa dan ubat gigi setiap hari. Sementara itu, sebuah bengkel menunjukkan kerja-kerja rumit yang terlibat dalam menganyam sari tradisional Banarasi.