Games on the Gulf: Highway Robbery
Tyler Florence membawa pasukan ke Biloxi, MS, tempat mereka berharap untuk lakukan jualan besar. Sesetengah pasukan bekerja lebih kuat dari sebelumnya dan yang lain merosot, namun mereka semua tidak sedia dikecam apabila mereka dituduh naikkan harga.