Games on the Gulf: Pirates' Booty
Tyler Florence gegarkan keadaan di Lake Charles, LA, tempat pasukan merompak trak satu sama lain untuk cabaran yang dinilai lanun makanan. Ribuan pelanggan mengerumuni trak, menekan satu pasukan hingga gagal dan mendorong yang lain ke tahap yang baru.