Games on the Gulf: Beach Battle Royale
Tiga pasukan ke Panama City, Florida, dalam usaha untuk membuka jalan mereka ke peringkat akhir. Tyler Florence melancarkan cabaran rahsia yang memberi satu trak kelebihan terhadap pasukan pilihan mereka, dan rasa sakit hati tercetus.