Call of the Indian River
Tony mempertimbangkan untuk memindahkan seluruh operasi keluarga ke Indian River. Parker membuka tarahan pertama di tuntutan barunya di Dominion Creek. Rick Ness membawa ahli kru baharu, berharap untuk mendapatkan emas dahulu.