Ring of Fire
Tony menghidupkan semula mesin lama untuk mencuci batu dengan tromel Paradise Hill. Salah seorang kru Parker tertekan ketika cuba mengikut rentak yang sangat pantas. Keluarga McCaughan membakar tromel mereka untuk terus mendapatkan emas.