Moneyball
Parker menghampiri matlamat musimnya, tetapi kecemasan membuatkan kru orang baharu mengendalikan operasi dan mengancam momentumnya. Minnie memaksa Tony untuk berunding dengan pakar perlombongan. Keadaan di Rally Valley boleh memusnahkan armada Rick.